Czyli – głowa i szyja w jednym!
Prowadząc własną firmę sprzątającą spełnia wieloletnie marzenie o stworzeniu firmy, która w profesjonalny i nowoczesny sposób odpowie na potrzeby lokali komercyjnych i prywatnych na miarę obecnych czasów.
Po prawie 15-letnim doświadczeniu pracy w biurze na stanowisku w dziale finansowym i asystentki zarządu, w branży gastronomicznej na stanowisku kierowniczym, a także w placówce oświatowej i urzędowej doskonale wie czego potrzebują kadra zarządzająca i pracownicy lokali komercyjnych.
Naturalne predyspozycje do utrzymania czystości oraz cechy charakteru pozwalają doskonale stworzyć i zrealizować harmonogram sprzątania również w lokalach prywatnych, aby w miejscu zamieszkania czuć się dobrze i z przyjemnością wracać do domu.
Sprzątanie to dziedzina, w której czuje się swobodnie i jak ryba w wodzie!
Czystość i zadowolenie klientów daje jej satysfakcję i motywację do działania, a sprzątanie to jej forma relaksu!
Czyli – biznesman i "mózg operacji" w jednym!
Przez wiele lat prowadził własną firmę remontowo-budowlaną z usługami stolarskimi. Posiada doświadczenie również jako inżynier w branży deweloperskiej, a obecnie spełnia się i pracuje w branży specjalizującej się w sprzedaży i montażu hal magazynowych.
Łukasz to człowiek o szerokim i technicznym myśleniu. Lubi wyzwania oraz trudne zadania.
Jeśli cokolwiek zepsuje się w Państwa lokalu, biurze lub domu, to właśnie Łukasz dopilnuje, aby odpowiedni fachowiec, na odpowiednich materiałach zjawił się w Państwa obiekcie lub domu i naprawił wszystko poza Państwa uwagą.
Najbardziej czuje się spełniony, gdy wszystko jest odpowiednio zaplanowane i poukładane.
Łukasz to człowiek, który lubi tabelki, wykresy i statystyki. Potrafi zaplanować i zrealizować bardzo duże projekty, zarządzić pracą na kilkaset osób i kilkudziesięciu podwykonawców.
Uszczelki, krany, oświetlenie, meble – nic mu nie straszne i nic nie jest poza jego możliwościami!
Wybierz wygodny termin i zamów sprzątanie biura lub domu poprzez nasz formularz online lub telefonicznie.
Otrzymujemy Twoje zgłoszenie i niezwłocznie przygotowujemy najlepszy dla państwa termin wraz z wyceną.
Przydzielamy sprawdzonego, doświadczonego pracownika, który zadba o porządek.
W ustalonym terminie rozpoczynamy sprzątanie – szybko, skutecznie i dokładnie!
Pogodna 5/1C, 55-330 Wróblowice
Koordynator ds. sprzątania i wycen
Eliza Grzyb
+48 722 100 726
Manager ds. technicznych i wycen
Łukasz Grzyb
+48 733 129 404
